Friday, July 30, 2010

tren rosak punya pasal...

aku hangin betol ngan tren rosak semalam..dah la aku balik lambat..jalan kat tepi 7e kat sebelah burger king, masjid jamek tu plak leh tahan la gelapnya..aku jalan sorang2 time tu...pastu aku kene lak tegur ngan sorang laki india ni...punyalah teperanjat aku dibuatnya..dia mintak duit dari aku...aku xdelah nak bg..sebab masa tu aku takut sgt...terus aku pegang beg aku kuat2,then aku terus masuk burger king..time tu ramai lah jugak org..kat situ aku berdiri lame..adelah dalam 5 minit jugak...time tu rase cam nak nangis...aku tunggu org tu hilang dari pandangan aku, barulah aku melintas jalan...aku jalan punya lah laju...adoi...siut betol lah...menakutkan..sebab tu lah aku xnak balik malam2 sgt skrg ni..takut...dah la xde kawan nak balik..dorang yg ade sume tempat lain2..ade yg naik bus, x naik tren..sbb tu lah aku sggup balik siang hari..n berteman...kalaulah 'DIA' ade kat sini...mesti dia leh amik aku balikkn..tapi adakah dia akan berbuat sedemikian...???satu soalan yg amat sukar untuk dijawab...sbb...bergantung pada keadaan pg masa tu...arrrgggghhhhhhhhhh...!!!!

2 comments:

  1. serius mamat tu usha ko... ntah2 secret admirer kot. heheh kalau la si DIA..erm... rajin sangat ke DIA tu.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. ha..ko tau xpe..punya sakit ati aku..bengong tol..ko gile ke ape secret admirer..ngeng tol k.mar ni..kita tau DIA x rajin...tp kalo keadaan memaksa DIA kena gak rajinkan diri dia tu gak...kalo DIA syg kat kita lah...kalo x nak buat camanekn..pasrah je lah..

    ReplyDelete